İletişim danışmanlığı, kurum veya markaların algılanan tüm değerlerinin doğru yönetimini, doğru anlatılmasını, doğru mesajların doğru hedeflere iletilmesi için tanıtım çalışmalarını planlar. Yani halkla ilişkiler, iletişim danışmanlığı alanında kurum veya markaların itibar yönetimi kapsamında hedef kitleye ulaşmak için iletişim projeleri geliştirerek tanıtım çalışmalarına yardımcı olur.Kısaca, marka ve kurumların hedef kitleye ulaşıp başarılı olmasında '' iletişim danışmanlığı'' nın büyük önemi vardır. Kimine göre para tuzağı olarak adlandırılan meslek olsa da iletişim danışmanlığı, bizlere doğru mesajın, doğru hedef kitleye, doğru zamanda ve ayrıca en kısa zamanda aktarılmasında yardımcı olur. Aslına bakarsanız iletişim danışmanı; ''bugüne kadar hiç duymadığınız bir yöntemle sizi yükseklere taşıyacağım/taşıyacağız'' diyen kişi/kurum değildir. Bazen bazı durumlarda çok genel geçer bilgileri bile unutabiliyoruz ya da çok basit şeyleri düşünemeyip zaman kaybedebiliyoruz. İşte burada iletişim danışmanı bize zaman kaybetmeden her şeyi iyi değerlendirip, tartıp, uygulayıp sonuca ulaşmamız için yol gösterici konumdadır.
İLETİŞİM DANIŞMANLIK FİRMASI ŞİRKETİNİZE NE AVANTAJ SAĞLAR?
- İşyerinizdeki tüm departmanlara destek verebilir.
- Basınla doğru bir iletişim kurmanızı sağlayabilir.
- Çalışanlar arasında doğru bir iletişim ve destek kurabilmeniz için destek sağlar.
- Şirketinizin yeni medya ile hedef kitlenize daha kolay ulaşabilmeniz için yardımcı olur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder